fredag den 8. oktober 2010

Konsulent i æstetiske læreprocesser

Mangler du en konsulent i æstetiske læreprocesser på dit arbejde? Klik på min forside og se hvad jeg kan tilbyde. Klik HER.

Vil du være gæsteblogger her på bloggen?

Arbejder du med børn og/eller unge og æstetiske læreprocesser? Har du en kreativ tilgang i dit arbejde? Er du kulturformidler, konsulent, lærer, pædagog, bibliotekar, designer, arkitekt, musiker, kunstner eller noget helt syvende? Har du gjort dig nogle erfaringer og refleksioner i dit arbejde, som du gerne vil dele med andre, der arbejder med børn, unge og æstetiske læreprocesser, men mangler du et sted at få ordlyd? Du må både bruge blogpladsen til at fortælle succeshistorier såvel som reflektere over ting, der ikke virker.

Hvad sker der f.eks, når børn laver en skraldeskulptur ud af det affald, de har fundet på gaden? Foto: Monica Langelund

Du deler ud af dine erfaringer, jeg stiller blogplads til
rådighed.
Sammen stiller vi skarpt på de æstetiske læreproces
ser i krydsfeltet mellem undervisning, pædagogik, kulturliv og fritid.
Send mig et par linjer om, hvad du har i tankerne at skrive om (jeg sparrer gerne med dig, hvis du har en idé, men ikke ved, hvordan du skal gribe den an).
Tænk i billedsiden - intet blogindlæg uden billeder.


Glæder mig til at høre fra dig! (og send gerne dette indlæg ud i dit netværk, så flere ved besked)

Kontakt mig på:
mo9ca(snabel-a)vallinas.dk eller ring 2684 7347.

Ingen kommentarer: