torsdag den 25. november 2010

Søgeord på min blog

Søgeord som pejlemærker

Søgeordene, der leder folk hen til min blog, er i grunden meget sigende for, hvad denne blog handler om. Der er langt mellem de spøjse søgninger, om end jeg husker, der engang var én, der søgte på en strikkeopskrift på en giraf. Dét kunne jeg desværre ikke tilbyde et indlæg om.
Søgeordene er for mig at se en indikation på, at min
ambition om at skabe en faglig blog med fokus på børne- og ungdomskultur, leg, æstetiske læreprocesser, visuel kultur og uddannelse er ved at lykkes. Jeg synes i den sammenhæng, at det er lidt interessant at gengive den sidste tids søgeord (under billedet) - og jeg kan ikke se hvem der søger, kun hvad der bliver søgt på:


Vægmalerier i KBH, billedkunstundervisning, dm i tegning, foredrag om legens udvikling, ungdomskultur street kultur københavn, huskespil, parkour for børn, Børnehavekonferencen 2010, skabelon til huskespil, streetmekka parkour, bevægelse i byrummet, abc3d, unge og medier, børns legekultur og medier, youtube, børne juledekoration, billedkunst, undervisning børn, anmeldelse teaterforestilling det levende loft, ungdomskulturer uddannelse, kreativitet kaos, ungdomskultur anno 2010, bog om vægmaleri, stiftende generalforsamling børne- og ungdomskultur, berlin, unge og sociale medier, børns mediekompetence, anmeldelse teater, memory huskespil, museumsformidling i sociale medier, ungdomskultur 2010 københavn, parkour børn, mediernes indflydelse i hverdagen, legepladser berlin, aros stygge streger, struktur ph d, børne parkour, sydamerikanske kunstmalere, hjerneforskning depression, dokkedal dixen, san francisco i 70 erne, lege for voksne, parkour lege, ungdoms tendenser i danmark, kaos kreativitet, the social network nyhedsværdi, børnehavekonferencen, "sociale medier" + betydning for kulturen, Medier og unge, børns legekultur, det levende loft, vægmalerier børn, streger kunst bog, eksempler på ungdomskultur, udsmykning og billedkunst undervisning for børn, lege + parkour, ungdomskultur i berlin, byrum, mediernes betydning ungdomskultur, børn og identitet.

Ingen kommentarer: