tirsdag den 14. december 2010

Bloganbefaling: Rumtosset

Jeg har fulgt med på sidelinjen et stykke tid og må bare konstatere, at Rumtosset er ved at blive en af mine favoritblogs. Bag Rumtosset står Elsebeth Balsløw, der har en baggrund inden for designprocesser og grafiske processer.
Det ses! Hendes blog er en visuel fryd for øjet.



Elsebeth interesserer sig for alt inden for rum, arkitektur, grafik, design, kunst, foto, historier, musik, dans m.m. Det er tydeligt, at hun især er optaget af form og lysforhold. Dét univers bliver man suget ind i, når man besøger hendes blog.

Man kan bruge bloggen som en tiltrængt kaffepause fra alle de ord vi omgiver os med (incl. på bloggen her), man kan bruge den som inspiration til sit arbejde som kunstner eller underviser
og man kan blive lidt klogere og rigere på den verden, vi har skabt og hele tiden omskaber.

Jeg tabte mit hjerte til denne film på Rumtosset, som jeg derfor også sætter ind på bloggen her.
Bliv meget mere Rumtosset og tryk HER!

Maker Profile - Kinetic Wave Sculptures on MAKE: television from make magazine on Vimeo.

Ingen kommentarer: