mandag den 17. august 2009

Den første blog

Velkommen til min blog

Den 17. august er dagen, hvor min hjemmeside officielt er blevet airborn. Det har kunnet lade sig gøre, fordi jeg har fået hjælp af familie og gode venner. Nu kan jeg det meste selv.
Jeg må tilstå, at jeg er lidt stolt over resultatet. Men hvad er en hjemmeside uden en blog? Sikkert en noget upersonlig hjemmeside. Og da jeg brænder for børnekultur - specielt billedbøger - skal siden naturligvis også have en blog.
Her vil jeg løbende tage emner op, som på den ene eller anden måde har med børnekultur at gøre. Og som forhåbentligt har andres interesse.
Hvis du har en kommentar, som du gerne vil dele med mig og andre, er du velkommen til at sende mig en mail. Du finder mine kontaktoplysninger i spalten ude til venstre.
Samme sted kan du i øvrigt skrive dig på min mailingliste, hvis du vil have et nyhedsbrev i ny og næ. Bare klik på billedet af mine fingre, der danser på keyboardet. Så kommer du det rigtige sted hen med din tilmelding.
På gensyn.


Ingen kommentarer: