fredag den 20. april 2012

Legen ulmer og det samme gør Legefakultetet

Legefakultetet er ikke gået helt i stå, selvom der har været stille på bloggen de sidste måneder.
Der er mange ting der i denne tid falder på plads for mig i fht legens betydning for os, små såvel som store. På et tidspunkt bliver jeg i stand til at samle tankerne nok til at skrive om det.
Jeg fornemmer, at der på mange områder kommer mere og mere fokus på leg. Over hele verden. Jeg tror alvoren er ved at gå op for os - vi skal tage legen alvorligt.

Her og nu vil jeg lade denne lille video tale legens sag. Det er et tiltag, der skal blive til en hel film i spillefilmslængde om legens værdi. Baseret på crowdfunding. Jeg klapper i hænderne af begejstring over det her gode tiltag.
Læs evt mere her på siden: Seriously - the future depends on play!

Ingen kommentarer: